قابل توجه اصلاح طلبان (دست از تعارف بردارید و بگوییید مشکل شما با اسلام انقلابی خمینی است)
مـعبر مجازی جــنـــگ نــرم
یا مهدی ادرکنی

تقدیم به ساحت مقدس: عمه ی بزرگوار امام عصر(عج) ، ویران کننده کاخ ستم جباران ، بنت الحسین(ع) ، مظلومه ی شهیده ، باب الحوائج ، حضرت رقیه(ع)
منوي اصلي
مطالب پيشين
وصيت شهدا
وصيت شهدا
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
نويسندگان

آرشيو مطالب
لوگوي دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردي
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 1165
تعداد مطالب : 135
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

دعای فرج مهدویت امام زمان (عج) انقلاب اسلامی

دریافت کد
پخش زنده حرم
ابر برچسب ها
امام (12) , (عج) (8) , زمان (6) , ظهور (6) , منجی (6) , موعود (6) , مهدی (6) , شعر (6) , خدا (6) , ولایت (4) , آقا (4) , عصر (4) , حضرت (4) , جمعه (4) , شیطان (4) ,


 

حمله به مدافعان غیرت دینی!!

تعدادی از رسانه های اصلاح طلب در روزهای اخیر با پخش اخباری با عنوان های: "فحاشی و عصبانیت دلواپسان از دیدار دستیار رئیس جمهور با تاجزاده و طرح صفحه اول روزنامه دولت برای استاد شجریان/ حمله گازانبری به دولت در روز نخست ماه رحمت"

با این عنوان ها سعی در عادی نشان دادن دیدار دستیار رئیس جمهور با تاج زاده و درخواست استفاده ی مجدد صدای شجریان را در رسانه ملی دارند. وهمچنین با بکار بردن عبارات و کلماتی سعی در القا کردن تحریف در وقایع تاریخی در ذهن مخاطب را دنبال می کنند!

جالب اینجاست که در پایان خبر این رسانه ی اصلاح طلب این حدیث از پیامبر نوشته شده:
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «روزه سپر است، وقتی یکی از شما روزه است ناسزا نگوید، نادانی نکند و اگر کسی با او نزاع کرد یا به او ناسزا گفت بگوید من روزه‌ام [و در صدد جبران نباشد]».

حال باید پرسید ملاقات با تاجزاده که نقش آشکاری در فتنه 18 تیر وفتنه 88 دارد به چه معناست؟! همان کسی که در دادگاه فتنه 88 گفت: من به میر حسین موسوی خیانت نمی کنم. (اگر آنطور که شما به میرحسین خیانت نکردین، میرحسین و دوستانش به کشور خیانت نمی کردند فتنه ی 88 بوجود نمی آمد) ویا با حمایت از شجریان که خود را یک هنرمند سکولار معرفی میکند و در مصاحبه با شبکه های معاند نظام حضور پر رنگی به عمل می آورد چه چیزی را میخواهید نشان دهید؟
دلیل حمایت از کسی که در فتنه های علیه نظام نقش داشته چیست؟

دلیل اینکه امثال شما خود را در لباس دینداری پنهان میکنند چیست؟

چرا برای هر کار خود هرجای اسلام ویا هر حدیثی که ببینید در راستای اهدافتان تحریف میکنید؟ یکجا برای توجیح کارهای خود، اسلام را رحمانی معرفی میکنید، در جای دیگر هم برای توجیح غلط راهبرد وابسته کردن همه ی امور کشور به سیاست خارجه کربلا را درس مذاکره عنوان میکنید، در اینجا هم با آوردن حدیثی از پیامبر اقدام به مغلطه کردن میکنید.

حمایت این رسانه ها از این اشخاص و استفاده ابزاری از دین اسلام، یک بحث مستقل نظری ویک کنش فقهی نیست که با استدلال ها واستنادات فقهی و تاریخی به آن پاسخ دهیم فی المثال از سرانجام زبیر که پیامبر او را سیف الاسلام خطاب کرد بپرسیم و یا اینکه بیاییم با استدلال های فقهی به تحریف های آنان از دین اسلام پاسخ دهیم.

بار اول و اخر این رسانه ها نیست که از این گونه افرادحمایت و خود را در لباس انسان های با غیرت و دلسوز و دیندار پنهان میکنند،چنین رویکرد پردامنه‌ای در حقیقت یک عوام‌فریبی تمام‌عیار و موج‌سواری مبتنی بر موج‌سازی دشمن است.

خواسته همیشگی ما از طیف غالب و هادی جریان اصلاحات این بوده که چرا با مردم منافقانه رفتار می‌کنیدو نمی‌گوئید امام خمینی(ره) و اسلام نابی را که انقلاب اسلامی برای حاکمیت آن به وقوع پیوست، قبول ندارید و محل نزاع اصلی شما با جمهوری اسلامی همین جاست؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



برچسب ها :